Gość
PostWysłany: Nie 6:25, 11 Mar 2007    Temat postu:

Britney Spears Spreading Outdoors!
http://Britney-Spears-Spreading-Outdoors.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1158444
Gość
PostWysłany: Nie 6:25, 11 Mar 2007    Temat postu:

Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
http://Lindsay-Lohan-Doing-A-Hung-Guy.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1158444
Abup0
PostWysłany: Śro 11:09, 28 Lut 2007    Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1158444
Abup0
PostWysłany: Śro 11:08, 28 Lut 2007    Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1158444
Abup0
PostWysłany: Śro 11:07, 28 Lut 2007    Temat postu:

Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1158444
Zawa
PostWysłany: Nie 22:28, 26 Lut 2006    Temat postu: troszke informacji na temat xbox 360

Paczuszka z Xbox360

Chociaż Microsoft nie potwierdził jeszcze pełnej zawartości pudełka z nową konsolą, trzymając pewne jej aspekty w tajemnicy, dziś już wiemy z pełnym przekonaniem, że będzie ona zawierać:

Konsolę Xbox360
Dysk twardy (20GB)
Bezprzewodowy kontroler
Pilot multimedialny (ale możliwe, że tylko w limitowanych wersjach)
Xbox Live!
Headset (bezprzewodowy)
Kabel Ethernet

Będzie tylko jedna wersja konsoli, i nieprawdą okazały się pogłoski o dwóch (czy nawet trzech) z dyskiem czy też bez. Oryginalny Xbox 360 jest w białym kolorze z metaliczną tacką DVD i z kilkoma akcentami chromowymi po bokach. Wysokość to około 11 i ¼ cala wysoki (około 28cm) i 3 cale (7,5 cm) szerokości. Może stać pionowo albo leżeć poziomo. Dysk twardy 20GB jest wyciągalny i może być zamieniony na większy. Oznacza to ni mniej ni więcej, że jeśli będziesz pobierał tony stuffu z sieci i wgrywał MP3 to standardowy ci nie wystarczy. Xbox 360 może pracować również bez dysku.

Na przednim panelu konsoli znajduje się port IR (dla pilota i kontrolerów) dwa sloty na karty pamięci (standardowo będzie posiadał 64 MB), przycisk synchronizacji padów, wielki przycisk power (słynny Ring Light) i dwa porty USB w wersji 2.0.
Z tyłu Xboxa 360 znajduje się Ethernet port dostępowy do Xbox Live!, wyjście video i trzecie złącze USB do podpięcia dodatkowych kontrolerów, aparatów cyfrowych i odtwarzaczy MP3. Kabel Video ze starego Xboxa nie będzie pasował do 360 tki.

Kamerka USB nie będzie dostępna przy premierze ale najwcześniej na końcówkę 2005r lub, co wydaje się bardziej prawdopodobne, w 2006r. Aparat ten będzie można wykorzystać także jako video-chat włączając w to możliwość prowadzenia rozmów głosowych.

Kontroler bezprzewodowy.

Pad użyty w Xboxie 360 będzie specjalnie do tego celu zaprojektowany, ale dzięki przyciskowi synchronizacji będzie można użyć inny bezprzewodowy kontroler dostępny na rynku. Takie rozwiązanie bardzo pomoże graczom przyzwyczajonym do obecnie posiadanego pada, dla których przejście na nowy może wydawać się trudne.

“Ring Light” który widoczny jest na padzie służy już nie tylko w celach zdobniczych, ale ma również zastosowanie czysto praktyczne. Jest podzielony na cztery części i każda z nich może wyświetlać inny kolor w zależności od tego do jakich zadań została przyporządkowana. To może być informacja, która mówi graczom który kontroler jest kogo, albo informuje o wyczerpywaniu się baterii, albo o tym, że przyszła wiadomość od innego gracza. Krąg światła jest w pełni programowalny, wiec ostatecznie będzie można użyć go w dziesiątku innych celach. Wszystko zależy od fantazji developerów.

Xbox 360 będzie pierwszą konsolą w której standardzie znajdzie się bezprzewodowy pad. Jak ma to zalety? Kontroler jest wtedy mniejszy, lżejszy i posiada bardziej łagodne kształty niż starsze „kablowe” typy. Układ przycisków nie zmienił się, tyle, że przyciski biały i czarny (teraz zwane prawy/lewy) znalazły się z przodu nad tigerami. Start i Back znalazły się w samym centrum, obok środkowego logo Xboxa. Nowymi ich funkcjami będzie natychmiastowy dostęp do Xbox Gamer Guide za pomocą którego będziemy mogli włączyć muzykę czy film. Kontroler będzie umożliwiał również włączenie i wyłączenie konsoli bez potrzeby jej dotykania.
Xbox 360 będzie umożliwiał podpięcie do 4 kontrolerów jednocześnie. Jako ogniwa zasilające posłużą nam standardowe baterie AA do ponownego ładowania lub zwykłe, jednorazowe. Ładować można podpinając pad za pomocą kabla USB do portu na konsoli, ale będzie można także zakupić specjalną ładowarkę.
Na spodzie pada znajdują się dwa porty do podpięcia Headseta (słuchawek) oraz muzyki audio.

Pilot multimedialny.

Chociaż Xbox 360 będę obsługiwać uniwersalne piloty, oficjalny pilot zakupiony do 360 tki będzie wzbogacony o zaawansowane funkcje Windows Media Center. A więc odtwarzanie filmów DVD, otwieranie Xbox Gamer Guide, łączenie się z Xbox Live! jak i granie w proste gry arcade.

Personalizacja.

Microsoft udostępnił opcję, dzięki której cała konsola może posiadać osobisty charakter, a to dzięki zmiennym panelom. Panele takie będzie można dorabiać na zamówienie jak oprawki w telefonach komórkowych. Wszystkie one będą oczywiście zunifikowane i zawsze będą pasować do gdziekolwiek zakupionego modelu Xboxa 360.

Zgodność wstecz z starym Xboxem nie została jeszcze potwierdzona oficjalnie. Microsoft bierze pod uwagę tą opcję, jednak czas pokaże jak bardzo wsłuchiwali się w prośby graczy, którzy bardzo chcieliby aby 360 tka opcję posiadała. Czekamy na pierwsze detale dotyczące tej kwestii na E3.

Xbox 360 posiada trzy bardzo ważne cechy:

Era HD – wszystkie gry tworzone na Xboxa 360 będą posiadały opcje wyświetlania obrazu 16:9 widescreen (pełna panorama), 720p i 1080i HD. Ale bez obaw, jeśli nie posiadasz telewizora który obsłuży wszystkie te wspaniałości możesz bez przeszkód grać na standardowym odbiorniku. Ale tylko gracze wyposażeni w TV HD doświadczą pełnej głębi przeżyć obcując z konsolą Microsoftu. Co do dźwięku - Dolby Digital 5.1 także będzie standardem.

Xbox Live! – stworzony przez Microsoft standard sieciowy będzie pozwalał użytkownikom tworzenie własnych profili, gametargów, pogadać innymi graczami, przesyłać komunikaty, umożliwi dostęp do Xbox Live Marketplace oraz Xbox Live Arcade. To również znaczy że wszystkie gry będą osiadały możliwość skorzystania z tych funkcji.

Osobisty charakter – dzięki zmiennym panelom oraz w pełni konfigurowalnemu Xbox System Guide niemal wszystkie najważniejsze elementy konsoli będzie można przypisać do własnych upodobań.

Xbox System Guide

Xbox 360 posiada dwa główne interfejsy obsługi.
Kiedy gramy w grę lub oglądamy film DVD naciśnięcie odpowiedniego przycisku powoduje włączanie panelu, który swoim rozmiarem przysłania połowę ekranu (w pionie) i pokazuje istotne informacje takie jak: wiadomości przychodzące, informacje o nośniku lub umożliwia szybki dostęp do System Guide. Ponowne naciśnięcie przycisku powoduje powrót do filmu, bądź gry. Szybko i sprawnie.

System Guide jest głównym interfejsem użytkownika dla Xboxa 360. Podzielony na kilka kategorii (home, games, media, system) pozwala na łatwą nawigację i szybkie zmiany głównych ustawień. Poprzez to menu uzyskujemy także szybki dostęp do: Xbox Live news, Xbox Live Marketplace, Xbox Live Message Center, oraz Windows Media Center.
Obydwie opcje mogą oczywiście posiadać inny wygląd ze względu na możliwość wstawiania w system odpowiednich skórek. Personalizacja o której wspominałem wyżej.

„Always connected” - cały czas podłączony (do sieci) jest hasłem przewodnim kampanii reklamowej Microsoftu. Zalety takiego rozwiązania to możliwość otrzymywania wiadomości w dzień i w nocy, również wtedy kiedy oglądasz film lub grasz w grę. Wiadomości są dużo lepiej przemyślane i złożone, przy czym bardziej czytelne niż w poprzedniej wersji Xbox Live! Dokładnie wyszczególnione są informacje kto, od kogo, czy jest to przyjaciel czy jest to zaproszenie czy wiadomość od Microsoftu i inne... Można także będzie wybrać które informacje chcemy odbierać, a które nie.

Xbox Live!

O zwrocie “always connected” już napisałem czas więc dodać inne szczegóły dotyczące opcji Live! Jaka jest różnica pomiędzy srebrnym a złotym kontem? W zasadzie sprawa się rozbija o granie on-line. Posiadacze srebrnego konta mają możliwość korzystać z wszystkich dobrodziejstw sieci (ściągać dodatki, ustanowić swój gametarg, i wszystkie opcje wynikające z posiadania własnego profilu, przesyłać i odbierać wiadomości, mają dostęp do Live Marketplace, Friend List i inne), natomiast wszyscy ci, którzy mają wykupiony złoty pakiet dodatkowo, oprócz dostępu do grania on-line któredo właściciele srebrniaków nie będą posiadać, będą mieli możliwość korzystania z kilku rozszerzonych funkcji Live!

Dobrą wiadomością jest to, że nie będzie problemów z komunikacją pomiędzy starszą a nowszą odmianą Xbox Live! Twój profil i gametarg będzie w tych wersjach w pełni zamieniany. To również oznacza, że zakup albo odnawianie Xbox Live! Na Xboxa 360 wiąże się z automatycznym przyznaniem złotej karty.

Karta gracza – Gamer Card

Ta część menu ma za zadanie zidentyfikować Xboxa w sieci, aby uzyskać dostęp do Gamertag, Gamertile, Gamer Score, Gamerzone oraz otrzymywać punkty reputacji. Jest to najbogatsza i najbardziej rozległa część Gamer Profile. Za jej pośrednictwem będzie można oglądać karty innych graczy, zapoznawać się za ich pomocą kim są i czy chcesz nawiązać z nimi kontakt.
Game Card obejmuje:

Gamertag – większość nas już zna i kocha nasz Gamertag bo występuje już takowy w dzisiejszej wersji usługi Xbox Live! Xbox automatycznie dokona transferu danych do nowej wersji. Jest to twoje wirtualne drugie imię za pomocą którego zaistniejesz w sieci.

Motto – gracze mają możliwość wprowadzania wiadomości która będzie widoczna wraz z jego wizerunkiem. Przy odrobinie szczęścia przeważająca ilość graczy będzie trzymać odpowiedni poziom podpisów, w dobrym smaku, ale na zbyt wiele bym nie liczył.

Location/Language – Odpowiednie ustawienie tej opcji pomoże znacznie w identyfikacji, a może raczej lokalizacji osoby z którą chcesz nawiązać kontakt.

Gamertile – jest to wizualne odzwierciedlenie twojej osoby, czuli mówiąc zrozumiale twoje zdjęcie, które można umieścić w Xboxie za pomocą PCta, aparatu fotograficznego lub kamerki podłączonej do konsoli.

Gamer Score – jest to rejestr ze wszystkich wyników jakie udało się zdobyć grając on-line jak i off-line. Specjalne ilości punktów można zdobywać już za same granie w grę, za skończenie jakiegoś RPGa lub w zaliczenie wszystkich punktów w grze platformowej, a może je nam przesłać na konto za pośrednictwem Live! autor gry. Nawet jeśli gracz nie ma dostępu do sieci a gra intensywnie w jakąś grę, po podłączeniu Live! Program automatycznie przyporządkuje mu określoną ilość punków (doświadczenia) dzięki czemu nie pojawi się wśród graczy jako kompletny nowicjusz.

Reputation – jak sama nazwa wskazuje będzie miernikiem twojej opinii wśród innych graczy. Przyznawane będą gwiazdki, które będą obrazować twoje osiągnięcia lub porażki w tej kwestii. Coś jak negatywy/pozytywy wystawiane w internetowych serwisach kupna-sprzedaży. Microsoft ma wdrożyć kilka metod aby uniemożliwić graczom nadużywanie reputacji jako składnika prywatnej vendetty.

Gamerzone – nie każdy jest hardcorowym graczem zatem nie ma sensu namawiać osobę zakochaną w grach przygodowych na partyjkę w rzeźnicką strzelaninę FPP. W tej strefie będzie można zdefiniować jaki typ gier najbardziej przypadł nam do gustu i w związku z tym otrzymywać informację tylko na ten temat. Będzie można wybrać z sześciu kategorii i zmieniać je jak tylko będziemy mieć ochotę.

Xbox Live Message Center.

Ten składnik jest bardzo podobny do tego, co na dzień dzisiejszy mamy okazję oglądać w Live! Udoskonalony został o tak przydatne funkcje jak wiadomości video, zatrzymywania przechowywania części ważnych wiadomości oraz jeszcze kilka innych rzeczy. Messager będzie zintegrowany z wewnętrzną usługą Live! A więc będziemy otrzymywali wiadomości zarówno podczas ściągania plików jak i rozmowy z innymi graczami. Będzie można oczywiście wybrać co chcemy dostawać, a czego nie.

XboxLive! Marketplace

Marketplace będzie umożliwiał pobieranie z sieci przeróżnych rzeczy. Od dodatków do gier, poprzez uaktualnienia, wersje demonstracyjne oraz zwiastuny nowych pozycji. Jedne z tych rzeczy będą dostępne za darmo za inne trzeba będzie dopłacić. Dodatkowo będą dostępne skórki i tematy do System Guide, a nawet całe filmy które będzie można zgrać na dysk twardy i oglądnąć w dowolnym czasie. Oczywiście po zapoznaniu się z wersją demo będzie można pobrać całą grę w formie aktualizacji.

Xbox Live Arcade będzie ogólnodostępną usługą dla wszystkich nabywców Live! z możliwością pobrania danej gry na dysk twardy konsoli. Oczywiście kilka tytułów będzie dostępnych gratis, ale należy się spodziewać, że większość z nich będzie odpłatna.

Microsoft planuje pierwszą serię Live! Rozdawać za darmo, jako dodatek do konsoli. Jest to na tyle dopracowany program, że na dalszą subskrypcję nie będzie musiał jego użytkowników specjalnie namawiać.

Digital Media Experiences

Innym naprawdę obiecującym aspektem użytkowania nowego Xboxa jest możliwość skorzystania z całego wachlarza multimedialnych środków przekazu bez obawy o brak odtwarzania czy problemy z ustawieniami. I to nie chodzi tu tylko o możliwość wstawiania własnej muzyki w grach czy słuchania jej z płyty muzycznej. Xbox 360 był tak projektowany by zapewnić pełną kompatybilność z wszystkimi kształtami cyfrowych środków przekazu. Z Xboxem 360 w łatwy sposób zgrasz muzykę z przenośnego odtwarzacza MP3 poprzez kabelek USB. Odtwarzanie filmów z różnych formatów także nie nastręcza wielu problemów. W erze nagrywarek DVD w zestawach kina domowego wymusiło na konstruktorach wyposażenie Xboxa 360 w napęd umiejący odtwarzać różne formaty płyt CD oraz DVD.

Poza muzyką, użytkownicy również będą mogli zgrywać cyfrowe zdjęcia prosto z aparatu również za pomocą USB. Xbox 360 pobiera je i umieszcza na dysku twardym. Windows Media Extender będzie umożliwiał przeistoczenie się konsoli w odtwarzacz audio, magnetowid, przeglądarka zdjęć lub jakikolwiek inny sprzęt, który służy do szeroko rozumianych multimediów. Cała nagrana sesja telewizyjna, filmy, audio albo obrazy mogą być dzielone na grupy bezpośrednio na konsoli za pomocą odpowiednich programów.

Gracze na całym świecie będą mieli możliwość wymiany zawartości swoich dysków twardych między sobą. Microsoft przekracza granice tradycyjnej konsoli wkraczając na nowy obszar. Konsola to już nie tylko gry. To rozrywka dla całej rodziny, i sprzęt który może zastąpić wiele niepotrzebnych i zawalających miejsce urządzeń.

Ostatnie spojrzenie.

Okres wakacyjny przeleci nam chyba znacznie wolniej niż zazwyczaj. Xbox 360 jest na pewno potężnym kawałkiem sprzętu komputerowego, ale dodatkowo w pełni funkcjonalnym i wyposażonym w całą otoczkę ciekawych rzeczy które robią niemałe wrażenie. Microsoft odda pierwszą salwę w wojnie next-genowych konsol i czas pokaże czy trafi nią w samo sendo, czy chybi i zawiedzie na całej linii. Kiedy mówi się teraz o tym, że PS3 będzie bardziej zaawansowany technicznie wszyscy zastanawiają się jak Sony poradzi sobie z nowym wyzwaniem – z internetem, siecią, grami on-line nie mając w tym względzie w zasadzie żadnego doświadczenia. Bardzo dobrym posunięciem Microsoftu było zaproszenie do współpracy wielkich firm BioWare Corp., Mistwalker, Q Entertainment, i niemal każdego wielkiego wydawcę. Xbox 360 ma duże szanse sukcesu.
SPECYFIKACJE

* CPU – oparte na procesorze IBM PowerPC
* 3 rdzenie 3.2 GHz każdy
* sprzętowa obróbka 2 wątków jednocześnie na rdzeń
* VMX-128 wektorowa jednostka na każdy rdzeń; 3 w sumie 128 VMX-128 rejestry na każdy sprzętowy wątek 1 MB L2 cache
* CPU – procesor wspomagający wydajność w grach 9 miliardów operacji na sekundę
* Procesor ATI Graphics 500 MHz
* 10 MB DRAM
* 48 równoległych potoków Shader ujednolicona architektura dla opcji Shader
* Wydajność w polygonach 500 milionów trójkątów na sekundę
* Wydajność Pixel Fill 16 gigasampli na sekundę przy użyciu 4X MSAA
* Wydajność Shader 48 miliardów operacji Shader na sekundę
* Pamięć 512 MB GDDR3 RAM
* 700 MHz DDR
* ujednolicona architektura pamięci
* Pamięć Bandwidth (szerokopasmowa)
* 22.4 GB/s pamięć sprzężona z pasmem Bandwidth
* 256 GB/s Bandwidth dla EDRAM
* 21.6 GB/s podstawowa szyna
* Całkowita wydajność systemu Floating-Point 1 TFLOP
* Wyposażenie: wymienialny dysk 20 GB z możliwością zwiększania jego rozmiaru 12X dual-layer DVD-ROM pamięć dodatkowa 64MB
* I/O: Porty dla 4 kontrolerów 3 porty USB 2.0 2 sloty dla pamięci dodatkowej

Optymalizacja Online: natychmiastowy, wewnętrzny, dostęp do Xbox Live który obejmuje Xbox Live Marketplace - pobieranie danych z sieci, Gamer Profile - cyfrowa tożsamość oraz chat z możliwością rozmowy za pomocą głosu, oglądania filmów albo słuchania muzyki Wbudowany Ethernet Port Sieć bezprzewodowa Wi-Fi w standardzie 802.11 A, B oraz G Możliwość podpięcia kamery

Wsparcie Digital Media: DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD Odtwarzanie z przenośnych urządzeń muzycznych, kamer oraz danych z Windows XP Zgrywanie muzyki na dysk twardy konsoli Tworzenie własnych playlist dla każdej gry wbudowany Windows Media Center Extender Interaktywne, pełno ekranowe menu 3D

Wsparcie gier: Wszystkie gry posiadają wsparcie dla formatu 16:9, 720p oraz 1080i, anti-aliasing Możliwość wyświetlania obrazu w trybie Standard Definition oraz High Definition

Audio: Dźwięk surround Wsparcie dla 48 KHz 16-bit audio 32 bitowy procesor dźwięku Ponad 256 kanałów

Orientacja systemu: Konsola może stać w poziomie i w pionie;oto kilka fotek x360

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group